Przepustka grabieży w sezonie 11.
Kup Przepustkę grabieży do Sea of Thieves i odblokuj możliwość otrzymania dodatkowych nagród sezonowych w miarę zdobywania renomy podczas przygód! Przepustka grabieży w sezonie 11. obejmuje pełny zestaw wyposażenia statku obytego w świecie handlarza zawierający kolekcjonerskie żagle i galion, kapelusz, kurtkę i rękawiczki obytego w świecie handlarza, a także 750 starożytnych monet (dostępnych jako dodatek do 250 monet, które można zdobyć za postępy w sezonie). Wszystkie te przedmioty kosmetyczne nie zawitały dotąd na falach. Nie znajdziecie ich jeszcze nawet w Emporium!