Przepustka grabieży – sezon piąty
Kup przepustkę grabieży Sea of Thieves i odblokuj możliwość zdobywania dodatkowych nagród sezonowych, zdobywając renomę podczas przygód! Przepustka grabieży sezonu piątego oferuje przedmioty z zimowego zestawu statku Boreal Aurora (w tym żagle kolekcjonerskie i galion), gest Piaskowy Anioł, 750 starożytnych monet i kostium Pełzające Zimno, który ewoluuje wraz z twoimi postępami w ramach tej przepustki grabieży. Wszystkie te nowości nie zawitały jeszcze na falach, nawet Emporium nie ma ich jeszcze na składzie!