Project Starship
Przebij się przez galaktykę możliwości! Wciel się w rolę Garreta lub Gwen – pilotów wyznaczonych do ochrony świata przed starożytnym złem. Rób uniki, przystosowuj się do sytuacji i stawiaj czoła losowo generowanym wyzwaniom, które nigdy się nie powtarzają. Pokonaj bogów i demony w nieprzewidywalnej grze akcji typu bullet hell shoot ’em up i zanurz się w historię, aby zmierzyć się z ukrytym okiem, które nad wszystkim czuwa!