Project CARS - Pakiet aut wyścigowych z USA
Chevrolet Corvette C7.R z roku 2015 Chevrolet Corvette C7.R to najnowsza generacja niezwykle udanych samochodów wyścigowych Corvette GT, które od wielu lat sprawdzają się w międzynarodowych wyścigach sportowych i wytrzymałościowych. Cadillac ATS-V.R GT3 z roku 2015 W roku 2015 Cadillac dołączył do wyczynowej serii wyścigowej GT3 poprzez zupełnie nowy model ATS-V.R. Dallara DW12 Indycar z roku 2014 Oznaczenie DW12 zostało przyjęte na cześć zmarłego Dana Wheldona. DW12 to projekt Dallary, który rywalizuje w serii Verizon Indycar Series, najbardziej prestiżowych wyścigach bolidów z odsłoniętymi kołami w USA. Jednym z tych wyścigów są znane na cały świat zawody Indianapolis 500. Ford Fusion Stock Car z roku 2016 Gracze, którzy szukają czegoś niepowtarzalnego, na pewno pokochają samochód Ford Fusion Stock Car z roku 2016, który stawia przed kierowcą zupełnie nowe wyzwania jeśli chodzi o jazdę.