Project CARS - pakiet aut - ikon wyścigowych
Dodaj do swojego garażu dwa bezkompromisowe i piękne auta klasy prototypowej i GT spod prestiżowego znaku Bentleya - Speed 8 i Continental GT. Do tego trzy kolejne ikony wyścigowe: zwycięzca Le Mans BMW V12 LMR, McLaren F1 GTR oraz Mercedes-Benz CLK LM. Każdy z powyższych zapisał się w historii sportów motorowych i można go użyć w każdym trybie gry, włącznie z trybem kariery Project CARS.