Project CARS - dodatek Pagani Nürburgring
Pagani Huayra BC W roku 2011 Pagani Huayra jak burza wkroczył do świata supersamochodów. Włoski producent prestiżowych samochodów sportowych po raz pierwszy w swojej historii zaprezentował wóz turbodoładowany. Cztery lata później, wszystkie 100 egzemplarzy ze ściśle limitowanej serii zostało sprzedanych, a Pagani świętuje sukces modelu zupełnie nowym Huayra BC. Pagani Zonda Revolucion Revolucion to ostatni przedstawiciel słynnej serii samochodów sportowych Zonda R. Włoski producent samochodów kończy serię niesamowicie rzadką, bezkompromisową wersją samochodu, który ma na koncie mnóstwo rekordów. Nürburgring Nordschleife + tor Grand Prix Project CARS zaprasza kierowców do zmierzenia się z torem Nürburgring - otrzymają oni dostęp do połączonych tras Nürburgring Grand Prix i Nordschleife.