PowerWash Simulator 2 - Adventure Time Pack
Co to za pora? PORA NA PRZYGODĘ! To połączenie mydlanej satysfakcji PowerWash Simulator i błyskotliwego dowcipu serialu Pora na przygodę. Finn i Jake zmagają się z kompletnym bałaganem, musisz więc stanąć na wysokości zadania jak prawdziwy bohater. Wyczyść dalekie krainy Kto chce pograć w gry wideo?! Odkryj i wyszoruj pięć nowych poziomów z Krainy Ooo: Salon w Domku na drzewie, Pizza Sassy, Zamek Lodowego Króla, Pojazdy ze Słodkiego Królestwa i Domek na drzewie! Nie martw się, wszystko pozostanie tam, gdzie powinno być, po prostu będzie nieco czystsze. Zaproś znajomych lub wyrusz na samotną przygodę Ziomki pomagają ziomkom, zawsze. Staw czoła brudowi jako samotny bohater albo złap swojego najlepszego kumpla i wyczyśćcie razem kampanię. Możesz też zebrać czteroosobową ekipę i rozwalić brud w drobny mak w trybie swobodnym. Jesteś jak Glob-czyściciel! Dodaj teraz do listy życzeń!