Potionomics: Masterwork Edition
Odkryj magię kapitalizmu w Potionomics: Masterwork Edition – wzmocnionej wersji czarującej gry, która łączy alchemię z warzeniem mikstur, biznesem, budowaniem talii i amorami! Po przedwczesnej śmierci wujka młoda, spłukana wiedźma imieniem Sylvia otrzymuje w spadku sklep z miksturami… oraz ogromny dług. Choć nie brak jej doświadczenia, to musi stanąć na wysokości zadania i rozkręcić biznes, by wybrnąć z kłopotów. Na szczęście będzie mogła liczyć na wsparcie! Z pomocą nowych znajomych Sylvia rozwinie swoje zdolności negocjacyjne, prześcignie najsilniejszą konkurencję i sprawi, że jej sklep zostanie niezaprzeczalnie NAJLEPSZYM przybytkiem z miksturami w krainie Rafta. Pamiętaj – dbałość o najmniejsze szczegóły to klucz do sukcesu w Potionomics! GŁÓWNE CECHY Kombinuj! Kiedy liczy się każdy grosz, negocjacje bywają napięte, ale zagrywając odpowiednie karty, z łatwością poskromisz stres Sylvii. Zawieraj przyjaźnie z poszukiwaczami przygód i innymi sklepikarzami z krainy Rafta, by poznać jeszcze bardziej zaawansowane techniki negocjacyjne. Przepis na sukces Dzięki najlepszym składnikom nawet najprostsze mikstury potrafią zdumiewać. Dobieraj idealne smaki i aromaty, by zaspokoić najbardziej wybrednych klientów. Zachowaj jednak ostrożność – jeden fałszywy krok, a twój eliksir wywoła ohydne efekty! Niezwykli przyjaciele i rywale Rafta to kraina przepełniona potężną magią i fantastycznymi, intrygującymi postaciami pragnącymi zyskać przewagę w nadchodzących przygodach. Poznawaj je i werbuj, by doskonalić swoje umiejętności warzenia mikstur… ale nie oczekuj, że wszyscy będą wobec ciebie przyjaźni… Twój sklep – twoje zasady Spersonalizuj swój sklep atrakcyjnymi ozdobami! Punkty za styl to nie wszystko: dekorując swój przybytek w odpowiedni sposób, możesz podnieść ceny, ulepszyć jakość eliksirów i nie tylko!