Portal Knights — Zestaw Pioniera Portali
Zmodyfikuj swoją postać i dom dzięki Zestawowi Pioniera Portali, w którego skład wchodzą: - Czarna flaga Pioniera - Czapka ze śmigiełkiem - Tęczowy kot - Wyspa Tęczowego Świata Elysia Cię potrzebuje! Dołącz do pełnego akcji trójwymiarowego, sandboksowego świata RPG, współpracuj z innymi graczami, rozwijaj swoją postać, twórz epickie bronie, pokonuj rywali w czasie rzeczywistym i buduj praktycznie wszystko, co sobie zamarzysz! Sam napisz scenariusz swojej przygody, stwórz własnego bohatera i zostań najpotężniejszym Rycerzem Portali!