Pocket Bravery
„Pocket Bravery” czerpie inspiracje z klasycznych bijatyk z lat 90., takich jak Street Fighter, Fatal Fury czy The King of Fighters. Będąc nowoczesną bijatyką, gra łączy w sobie estetykę konsoli Neo Geo Pocket z nutką retro! Odznaczająca się oryginalnymi postaciami, żywymi kolorami i imponującym systemem walki „Pocket Bravery” została stworzona z myślą o zaawansowanych graczach, ale jednocześnie jest łatwo dostępna dla graczy początkujących!