Planet Coaster: Pakiet Dreszczyk
Pakiet tak mroczny, że wrócił z zaświatów! Poczuj dreszczyk na plecach dzięki zawartości nie z tego świata w grze Planet Coaster: Console Edition i zadbaj o to, by na każdym rogu na gości czaiły się straszne niespodzianki. Odważysz się do nas dołączyć? Nowe ekscytujące kolejki Mistyfikacja to obrotowa kolejka prowadząca przez dom strachów. Jej kręte tory przebiegają przez najciaśniejsze szczeliny. Myśliwy to niepowtarzalna kolejka obracająca się wokół osi toru, której pasażerowie staną oko w oko z ghulami i duchami. Nowe przerażające otoczenie Nowe straszliwe elementy dekoracyjne pozwolą Ci wzbudzić u gości prawdziwą grozę. Wykorzystaj przeraźliwe gargulce, trzepoczące skrzydłami nietoperze i falujące kotary, aby zbudować odpowiednią atmosferę. Elementy konstrukcyjne z Pakietu Dreszczyk można łączyć z istniejącymi zestawami. Dzięki narzędziom konstrukcyjnym opartym na pojedynczych elementach możesz dowolnie mieszać, dopasowywać, usuwać i ponownie wykorzystywać, co tylko zechcesz. Zupełnie nowe projekty Błyskawicznie dodawaj gotowe obiekty, mając do wyboru ponad 70 niepowtarzalnych projektów. Twórz przekonujące modele animatroniczne, takie jak pełne robali groby i ruchome dekoracje w domu strachów — puść wodze wyobraźni. Poczuj jesienną atmosferę w parku dzięki ozdobnym dyniom z Pakietu Dreszczyk lub zadbaj o urozmaicenie stoisk z jedzeniem dzięki ruchomym modelom szkieletów. Ustawiaj, łącz i mieszaj obiekty — Twoja wyobraźnia nie ma tu żadnych granic. Król Duch Najnowszy pracownik parku zadba o atmosferę grozy i przerazi każdego, kto ośmieli się zbyt daleko zawędrować.