Pixie Plates: Royal Gardens DLC
Odkryj Royal Gardens, pełną wdzięku nową krainę, gdzie magiczni goście wpadają po maślane croissanty, owocowe wypieki, kwiatowe desery, słodkie napoje i inne przysmaki inspirowane ogrodem. Z tym DLC odblokujesz: - Elegancki świat "Royal Gardens" - Maślane croissanty, owocowe wypieki, kwiatowe desery i słodkie napoje - Dodatkowe dodatki, takie jak winogrona, kwiaty, miód i owocowy dżem - Nowych klientów do obsłużenia, w tym pełne wdzięku wróżki i eleganckich ogrodowych gości Odrobina ogrodowej magii trafia do menu!