Pixie Plates: Complete Edition
Przygotowuj pyszne dania, przekładaj je na talerz, dodawaj idealne dodatki i serwuj je paradzie uroczych fantastycznych klientów! Przyrządzaj zachwycające jedzenie i napoje - od dekorowanych wypieków i uroczych deserów po ciepłe zupy, kolorowe napoje i inne smakowite specjały. Każde zamówienie wymaga odpowiednich składników i idealnego wykończenia, zanim będzie gotowe dla Twoich magicznych gości. W kuchni potrafi zrobić się cudownie tłoczno! Uważnie pilnuj stanowisk do gotowania, nie pozwól, by napoje się przelały, i mądrze wykorzystuj każdy talerz, gdy pojawiają się nowi klienci z nowymi zamówieniami. Jeśli zostawisz jedzenie na ogniu zbyt długo albo pozwolisz, by napój się przelał, będziesz musieć wyrzucić go do kosza i zacząć od nowa. Gdy przybywa coraz więcej głodnych klientów, a kilka zamówień czeka jednocześnie, za ladą zawsze dzieje się coś ekscytującego! Wyrusz w podróż przez 6 zaczarowanych światów, z 10 poziomami w każdym z nich. Każdy świat ma własny klimat, uroczych klientów oraz tematyczne dania i napoje do odkrycia! Cechy: - Przygotowuj i serwuj pyszny wybór jedzenia i napojów inspirowanych fantastyką - Odkryj wszystkie 6 wyjątkowych światów! - Twórz każde zamówienie krok po kroku, gotując, nakładając na talerz i dodając dodatki - Poznaj uroczych klientów, w tym pixie, żaby i inne fantazyjne stworzenia - Zagraj na 60 uroczych poziomach! - Dbaj o sprawne działanie kuchni, zarządzając talerzami i wieloma zamówieniami naraz - Zanurz się w jasnej i baśniowej oprawie pełnej uroku Świat słodkich kreacji i czarujących klientów zawsze czeka na kolejne zamówienie!