Pistol Charm and Martin Tweed Bobblehead
Zamów grę Journey to the Savage Planet w przedsprzedaży, a otrzymasz prezent od firmy – figurkę Martina Tweeda! To idealne akcesorium do twojego okrętu Javelin. Nasz dom jest tam, gdzie czujemy się dobrze… a skoro tak, to podczas badań planety AR-Y 26 właśnie dyrektor Kindred Aerospace sprawi, że poczujesz się w nowym miejscu jak u siebie! Figurka Martina Tweeda ma szereg zaprogramowanych motywujących cytatów i powiedzeń, które dodadzą otuchy każdemu smutasowi.