Pink Wings
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Pink Wings Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Strój Sakury.