Pier Solar and the Great Architects
Pier Solar jest RPGiem opowiadającym historię Hostona, młodego botanika który stara się pomóc swojemu cierpiącemu na tajemniczą chorobę ojcu. Razem z dwójką swoich najlepszych przyjaciół, Aliną i Edessotem, wyrusza na poszukiwania rzadko występującego zioła mogącego uleczyć jego tatę. Cała trójka nie spodziewa się jednak że ich podróż odkryje nieznane fakty z przeszłości ojca Hostona i tajemnicę Pier Solar i Wielkich Architektów.