Phoenix Point - Season Pass
Przepustka sezonowa Phoenix Point zawiera nowe rozszerzenia kampanii w promocyjnej cenie. Doświadcz nowych trybów gry, staw czoła tajemniczym nowym wrogom, uzbrój się w potężne nowe bronie i zyskaj dostęp do mnóstwa dodatkowej zawartości Phoenix Point w dniu jej wydania: *DLC nr 1 – Krew i tytan: Zwiększ siłę i wszechstronność operatorów Phoenix Point dzięki cybernetycznym ulepszeniom. Odblokuj nowe zdolności swoich żołnierzy, nowe projekty badawcze i nowe metody walki taktycznej. Tylko uważaj: wrogowie także będą wykorzystywać cybernetykę przeciwko Twojemu oddziałowi. *DLC nr 2 – Spuścizna pradawnych odkrywa tajemnice przedpotopowej cywilizacji, która rozwijała się na Ziemi przed ludźmi. Badaj starożytne ruiny w poszukiwaniu dawnej wiedzy i wykorzystaj ją, aby odblokować zupełnie nową linię broni i technologii Phoenix Point. Tylko uważaj: Pradawni zostawili potężnych strażników, którzy pilnują ich sekretów. Poza tym nie jesteś jedyną siłą, która stara się opanować starożytną wiedzę. Gdy spuścizna Pradawnych zostanie ujawniona ludzkości, pojawią się nowi rywale. *DLC nr 3 – Gnijące niebiosa: Wyrusz na wojnę w przestworzach! Dodatek Gnijące niebiosa zawiera nowy tryb przechwytywania, nowe misje, nowy typ misji, odrębną fabułę i nie tylko. *DLC nr 4 – Skażenie na horyzoncie: Pojawia się nowy, śmiercionośny szczep Pandorawirusa, który pozbawia woli każdą istotę, której dotknie. To poważne zagrożenie dla Phoenix, ale może organizacja zdoła obrócić go przeciwko Pandoranom? Nowi wrogowie, nowy typ żołnierza i nowe misje kampanii. *DLC nr 5 – Maszyny kaosu: Usiądź za kółkiem nowych pojazdów, personalizuj je i pędź przez nową minikampanię w tym ekscytującym zestawie DLC!