DLC 1 (Blood and Titanium)
Zwiększ siłę i wszechstronność operatorów Phoenix Point dzięki cybernetycznym ulepszeniom. Odblokuj nowe zdolności swoich żołnierzy, nowe projekty badawcze i nowe metody walki taktycznej. Tylko uważaj: wrogowie także będą wykorzystywać cybernetykę przeciwko Twojemu oddziałowi.