Phoenix Point: Complete Edition
Phoenix Point: Complete Edition to pełne wydanie popularnej gry strategicznej twórcy gry X-COM obejmujące wszystkie dodatki, zawartość i aktualizacje wprowadzone w ciągu czterech lat pracy nad tytułem. Ziemia została opanowana przez mutujących obcych, którzy zagrażają życiu ostatnich ocalałych ludzi. Tylko Projekt Phoenix, tajna organizacja skupiająca najtęższe umysły i najodważniejszych żołnierzy na świecie, może odeprzeć atak najeźdźców i zapobiec zagładzie. Twoim zadaniem jest objąć dowodzenie nad tym ugrupowaniem. Prowadź badania i rozwijaj nowe technologie, odkrywaj zniszczony świat, zarządzaj zasobami i panuj na polu bitwy.