Phar Lap - Horse Racing Challenge
JAZDA TWOJEGO ŻYCIA! Poczuj dreszcz emocji podczas wyścigów i zapewnij sobie dumę oraz prestiż tworząc własną stajnię czempionów. Zapisz się w historii i zbuduj lepszą przyszłość w grze PHAR LAP – Wyścigi konne! FILMOWA GRAFIKA – realistycznie wyglądające konie i animacje wyścigów zrealizowane przy użyciu technologii motion-capture WYŚCIGI ONLINE – ścigaj się z innymi graczami w czasie rzeczywistym HODUJ CZEMPIONY z wykorzystaniem nowoczesnych metod doskonalenia genetycznego ZAWIERAJ ZAKŁADY ze znajomymi i razem śledźcie wyścig w czasie rzeczywistym (maks. 8 graczy).