PGA TOUR 2K23
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/3/13. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry PGA TOUR 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2027/3/12. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Trafiaj do dołków w wielkim stylu w grze PGA TOUR 2K23. AUTENTYCZNY TRYB KARIERY PGA TOUR MyCAREER Sprawdź swoje umiejętności oraz nowy sprzęt i odzież w PGA TOUR. Zdobądź puchar FedExCup, rywalizując z weteranami rozgrywek TOUR i poznając nowych przeciwników jako zawodnik MyPLAYER. ZAWODNICY I LICENCJONOWANE POLA GOLFOWE PGA TOUR Po raz pierwszy można wybierać zawodników różnych płci, w tym Tigera Woodsa – zarówno online, jak i w trybie lokalnym! W grze PGA TOUR 2K23 znajduje się wiele licencjonowanych pól golfowych, takich jak East Lake Golf Club, George’s Golf and Country Club, TPC Scottsdale czy TPC Sawgrass. BUDUJ WŁASNE WYMARZONE POLA GOLFOWE Zbuduj tor golfowy swoich marzeń, korzystając z najlepszego dostępnego kreatora pól golfowych, zawierającego tysiące modyfikowalnych obiektów. Dzięki obsłudze wielu platform możesz nawet prezentować swoje dzieła graczom z całego świata, którzy będą mogli je wykorzystać w rozgrywkach online i lokalnych. NOWOŚĆ – TOPGOLF Wypróbuj tryb Topgolf (strzelnica golfowa) – samodzielnie lub ze swoją ekipą. Umożliwia on rywalizację online i lokalną (1-4 graczy), zapewniając emocje i zabawę zarówno nowym, jak i doświadczonym zawodnikom. ROZWIJAJ ZAWODNIKA MyPLAYER Zdobywaj kolejne poziomy swoim zawodnikiem MyPLAYER dzięki nowym umiejętnościom i archetypom. Licencjonowany sprzęt i odzież znanych marek, takich jak adidas, Callaway, Titleist czy Malbon, pozwolą ci zadać szyku na polu golfowym. WIĘCEJ OPCJI STEROWANIA I UŁATWIEŃ DOSTĘPU Możesz wybrać nowy system uderzeń z 3 kliknięciami lub tradycyjny system wykorzystujący drążek analogowy. Dostępne są też funkcje ułatwień dostępu: samouczki w czasie rzeczywistym, porady, propozycje uderzeń, system TrueShot oraz zarządzanie kątem i siłą uderzenia. TWOJA SPOŁECZNOŚĆ, TWOJE ZASADY Przejmij kontrolę nad polem i klubem golfowym dzięki funkcji społeczności online. Ustalaj zasady gry, zarządzając rozgrywkami turniejowymi i sezonowymi. Określaj samodzielnie kryteria udziału, wymagania, handicapy i opcje rozgrywek. LOKALNA I SIECIOWA ROZGRYWKA WIELOOSOBOWA Trafiaj do dołków wraz z ekipą w meczach rozgrywanych lokalnie i online. Dostępne są tryby Alt-Shot, Stroke Play, Skins oraz Scramble dla 4 graczy. Wrócił też zwariowany tryb dla wielu graczy Divot Derby, który ożywi każdą imprezę golfową dzięki zasadzie „nie trafiasz – odpadasz”.