Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-
Po ujawnieniu tajemnic Mrocznej Godziny, epickich walkach w Tartarze i wszystkich niezapomnianych wydarzeniach z Persona 3 Reload, członkowie S.E.E.S. zostają uwięzieni w nieskończonym 31 marca. Podróżuj przez Otchłań Czasu jako Aigis, zmierz się z nowymi wyzwaniami i odkryj źródło dziwnych wydarzeń oraz prawdę o tym, co działo się tamtego dnia...