Persona 3 Reload: Karnet dodatków
Zanurz się w świecie Persona 3 Reload jeszcze bardziej, z karnetem dodatków zawierającym nowe kostiumy, muzykę i rozszerzony scenariusz fabularny „Episode Aigis -The Answer-”, czyli ponad 30 godzin dodatkowej rozgrywki. Harmonogram udostępniania zawartości: Partia 1 – zestaw muzyki z Persona 5 Royal EX i zestaw muzyki z Persona 4 Golden EX Data premiery: marzec 2024 r. Odblokuj i słuchaj dodatkowych utworów z Persona 5 Royal i Persona 4 Golden w trakcie eksploracji i walki w lochach w Persona 3 Reload i Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Partia 2 – aksamitne kostiumy i zestaw muzyki Data premiery: maj 2024 r. Odblokuj kostiumy i muzykę w stylu Aksamitnego pokoju, aby dodatkowo spersonalizować wrażenia w lochach w Persona 3 Reload i Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Partia 3 – nowy ogromny scenariusz fabularny, „Episode Aigis -The Answer-” Data premiery: wrzesień 2024 r. Po ujawnieniu tajemnic Mrocznej Godziny, epickich walkach w Tartarze i wszystkich niezapomnianych wydarzeniach z Persona 3 Reload, członkowie S.E.E.S. zostają uwięzieni w nieskończonym 31 marca. Podróżuj przez Otchłań Czasu jako Aigis, zmierz się z nowymi wyzwaniami i odkryj źródło dziwnych wydarzeń oraz prawdę o tym, co działo się tamtego dnia... Już teraz zanurz się w ostatnim rozdziale, ze świetną grafiką, zmodernizowanymi funkcjami, świeżymi animacjami, przebudowanym interfejsem i nową aranżacją ścieżki dźwiękowej. Aby zyskać dostęp do karnetu dodatków, musisz posiadać Persona 3 Reload z pobraną najnowszą aktualizacją. Część zawartości w tym produkcie może się dublować. Nazwy i opisy tego produktu mogą ulec zmianie bez uprzedniego poinformowania. Więcej informacji na temat każdego elementu znajdziesz w jego indywidualnym opisie. Planowane daty premiery mogą ulec zmianie.