"Perfect Butler" Costume for Viktor
Akademicki kostium dla Viktora. Dodaje kostium „Perfect Butler” dla Viktora. Uwaga: - Kostiumy stają się dostępne po odblokowaniu budynku bazy (base building) i rozmieszczeniu garderoby (Dressing Room). Postać, do której należy kostium, musi też dołączyć do twojej drużyny. - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.