Pełny pakiet okularów
Uwzględnia okulary dla wszystkich postaci. Po ich wybraniu dana postać będzie walczyć w okularach. Łącznie uwzględniono dane 104 okularów. UWAGA: ta zawartość do pobrania jest połączeniem Pakietów okularów nr 1-4. Te pakiety okularów można również kupować oddzielnie.