PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — The Point Break Heists
Pakiet zawartości do pobrania The Point Break Heists to dla nas, twórców z zespołu OVERKILL, spełnienie marzeń o prawdziwej współpracy. Gracze, którzy grają w gry z serii PAYDAY od ukazania się pierwszej z nich, wiedzą, że Point Break to jeden z filmów o napadach, które były inspiracją do stworzenia serii PAYDAY. Ma ktoś ochotę na skok Bodhi's Pool Repair? Poza dwoma skokami w tej zawartości do pobrania można znaleźć nowy kontakt, pistolet, 6 utworów oraz 4 maski, wzory i materiały.