PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — The Biker Heist
Wszyscy wsiadać! Dodatek The Biker Heist Pack do gry PAYDAY 2 jest już dostępny. Elephant chce coś zdobyć, a Rust ma tu do odegrania kluczową rolę. Jednak w bezpardonowym świecie nie ma nic za darmo, więc Rust nie odda niczego ot tak po prostu. On też potrzebuje pomocy. Dodatek The Biker Heist Pack zawiera dwudniowy etap, broń, maski, wzory i materiały.