Pathogen Expansion
Dodatek Aliens: Fireteam Elite – Pathogen jest już dostępny! Kontynuuj historię AFE z nowymi środowiska, mapami, przedmiotami kosmetycznymi i kampanią, w której załoga Endeavor musi wypełnić najniebezpieczniejszą misję, jakiej kiedykolwiek się podjęła. W dziczy planety LV-895 powstał tajemniczy patogen, który nie oszczędza nawet ksenomorfów. Załoga Endeavor musi przemierzyć nieznane rejony i stawić czoła nowym, przeraźliwym wrogom w nadziei na znalezienie źródła tego tajemniczego zagrożenia. Tajemniczy patogen mutuje ksenomorfy i zwierzęta na planecie LV-895. Twój oddział musi walczyć ze zmutowanymi wrogami i wyeliminować źródło mutacji. Rozszerzenie Pathogen wprowadza do AFE nowe środowiska, mapy, bronie i nie tylko. Odkryj ruiny inżynierów, poznaj tajemnicę infekcji, zejdź do ula wroga i unikaj niebezpieczeństw czających się za każdym rogiem. Czy zdołasz przetrwać? ZAWARTOŚĆ ROZSZERZENIA Nowa kampania Patogen z 3 nowymi misjami 8 nowych broni, po 2 z każdego typu 1 nowy atut dla każdego zestawu klasy 13 nowych modułów broni 2 nowe stroje (dla wszystkich 7 zestawów klasy) 6 akcesoriów na głowę 21 nowych kolorów broni 10 kalkomanii 10 nowych emotek Uwaga: część zawartości trzeba zdobyć poprzez grę i nie jest dostępna natychmiast po zakupie.