Parasol Superstars
GWIAZDOWE PODWÓJNE POKAZY! PARASOL STARS: Legendarne bąbelkowe smoki Bub i Bob powracają… w ludzkiej postaci!? W tym docenionym przez krytyków klasyku Taito, dostępnym po raz pierwszy na nowoczesnych konsolach, przemienione smoki Bubby i Bobby wyruszają na misję ocalenia sąsiednich planet. Ale tym razem zamiast dmuchać bańki, nasz ulubiony duet wymachuje kolorowymi parasolami wypełnionymi magicznymi mocami. Używaj parasoli jako tarczy przed wrogimi pociskami lub ogłuszaniem, a także podnoś i rzucaj wrogów jako pociski! Cechy: - Wciągająca rozgrywka w stylu arkadowym - Kreatywna i sprytna mechanika gry z magicznymi parasolami - Więcej parasoli! Ciesz się taktyczną głębią pełnej akcji gry w trybie współpracy dla 2 graczy - Kosmiczna podróż z 8 tętniącymi życiem planetami (i 2 sekretnymi dodatkowymi poziomami) - Wpadająca w ucho i zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa ORAZ... SPICA ADVENTURE: Dołącz do Nico, małej dziewczynki ubranej na różowo i uzbrojonej w niezwykły parasol, w niebezpiecznej, ale kolorowej podróży przez kosmos! Doświadcz tej niegdyś ekskluzywnej dla Japonii gry akcji 2D typu jump & run od legendarnych twórców gier arcade, TAITO, wypełnionej urokiem i kreskówkową rozkoszą, po raz pierwszy na nowoczesnych konsolach! Przypominający parasol z Parasol Stars: Bubble Bobble III, ten żółty parasol stanie się twoim ulubionym dodatkiem i najlepszą bronią. Używaj go, aby pokonywać dziką mieszankę wrogów, którzy wychodzą prosto ze skrzynki z zabawkami! Funkcje: - Prosto z salonów gier: Odkryj klasyk gier arcade po raz pierwszy przeniesiony na konsole! - Kalejdoskop kolorów: Naciesz oczy unikalnie uroczą i kolorową grafiką 2D. - Akcja z parasolem: Zaprezentuj swoje znakomite umiejętności bojowe, operując parasolem! - Przez wszechświat: Wybierz własną podróż przez 28 kolorowych etapów we wszechświecie Spica. - Legendarna ścieżka dźwiękowa inspirowana salonami gier: Wczuj się w rytm utworów grupy ZUNTATA!