Pandemic - Roles & Events
De mensheid wordt met uitsterven bedreigd. Stel een team specialisten samen om ziektes uit te roeien die zich over de wereld verspreiden. Kies uit 6 gloednieuwe rollen om het beste team samen te stellen. Verbeter de efficiëntie met de Generalist, beheers crisissituaties met de Besmettingsdeskundige en verzamel kennis met de rol Archivaris. Met de Probleemoplosser en de Veldwerker ben je de ziekte steeds een stap voor en dankzij de speciale vaardigheid van Epidemioloog vind je sneller de juiste medicijnen. Naast de 6 nieuwe rollen, zijn er 8 nieuwe gebeurteniskaarten om het spel nog afwisselender te maken. Vind je de moeilijkheidsgraad Heldhaftig net wat te makkelijk? Zet dan nu je tanden in het niveau Legendarisch!