Pakiet wyzwań
Zestaw 5 kart nakładających na Larę ograniczenia lub modyfikujących współczynniki w taki sposób, że rozgrywka w ramach wyprawy staje się trudniejsza. Realizuj wyzwania, aby zdobyć dodatkowe kredyty. Z kart można korzystać we wszystkich dodatkowych trybach rozgrywki.