Pakiet Vintage Car
Ten pakiet zawiera trzy nowe auta: Spyker C8 Aileron, Chevrolet Corvette C3 i Chevrolet Corvette C2, oficjalne barwy oraz zestaw unikatowych części ozdobnych. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza. Przemierzaj amerykańskie szosy w jednym z trzech aut godnych kolekcji największego konesera motoryzacji. Jeśli marzy ci się odrobina prędkości rodem z Holandii, Spyker C8 zapewnia niespotykane wręcz osiągi ukryte pod alternatywną formułą. Corvette C3, nazywana pierwotnie „Mako”, to przedstawiciel trzeciego pokolenia legendarnych aut amerykańskich. Mówi się, że do trzech razy sztuka – jeśli to prawda, to ta Corvette powinna być pierwszym samochodem, jaki wybierzesz. Ten smukły Chevrolet Corvette C2 łączy w sobie wszystko, co najlepsze – urocze kształty i cylindry w układzie V8, a co najlepsze daje możliwość obcowania z autem, które zapisało się złotymi zgłoskami w historii amerykańskiej motoryzacji.