Pakiet Terminator: Dark Fate – Grace i Rev-9
Pakiet Terminator: Dark Fate 2 zawiera postacie Grace i Rev-9 do gry wieloosobowej w Gears 5. Pakiet zawiera też powiązany tematycznie transparent, rozprysk krwi i oznaczenie. Terminator: Dark Fate i powiązane logo są znakami towarowymi i własnością intelektualną Skydance Media i zostały użyte na mocy licencji udzielonej Microsoft Corporation.