Pakiet startowy Skull and Bones
Zapanuj nad Oceanem Indyjskim od momentu podniesienia kotwicy dzięki Pakietowi startowemu Skull and Bones, wszechstronnemu zestawowi, który przyspieszy twój marsz ku mianu legendy piractwa. Pakiet ten zapewnia ci ogromny skarb, liczący 1100 szt. złota, 200 000 szt. srebra i 6000 piastrów, a do tego całą stertę cennych materiałów rzemieślniczych oraz wyjątkową dekorację, która przyda ci pirackiego wyglądu. Dobrze wykorzystując srebro, piastry oraz materiały rzemieślnicze, możesz w mgnieniu oka rozbudować swój statek i przysporzyć sobie niesławy, podczas gdy złoto możesz wydawać na zakup przedmiotów ozdobnych Premium dla swojego kapitana oraz statku, a także innych elitarnych artykułów z naszego sklepu w grze.