Skull and Bones - 1100 szt. złota
Pakiet kredytów zawiera 1000 szt. złota plus premię 100 szt. złota, za które można kupować przedmioty zmiany wyglądu statku oraz kapitana, a także inne elementy dostępne w sklepie.