Pakiet SPECACT do gry Battlefield 3
Pakiet ten zawiera zestaw skórek oraz nieśmiertelników, które poprzednio były dostępne jako dwa osobne elementy przy zamówieniu przedpremierowym. Teraz mogą z nich skorzystać wszyscy gracze. Zestaw SPECACT udostępnia nowy kamuflaż w trybie wieloosobowym, a pakiet nieśmiertelników zawiera nowe nieśmiertelniki do wykorzystania w grze.