Pakiet serca z lodu
Selekcja broni inspirowanych mrozem i śniegiem wraz z shibą lodowej klątwy, który stopi lód w sercu nawet najtwardszego pirata. W skład tego pakietu wchodzi również 25 000 sztuk złota oraz 1000 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium na kolejne świąteczne drobiazgi.