Pakiet samochodowych gwiazd Forza Horizon 3
Pakiet samochodowych gwiazd dla Forza Horizon 3 to twoja szansa na zjechanie 10 najbardziej wypasionymi współczesnymi samochodami wyścigowymi z toru na ulice! Pakiet samochodowych gwiazd Motorsport wchodzi w skład wersji deluxe i ultimate gry Forza Horizon 3. Zamów dowolną z nich w przedsprzedaży, by mieć pewność, że te fantastyczne pojazdy będą do twojej dyspozycji!