Pakiet samochodów Totino's Forza Motorsport 7
Ten dodatek pozwoli Ci pościgać się 7 nowymi samochodami. Możesz dodać do kolekcji i zmodyfikować BMW #24 BMW Team RLL M6 GTLM z 2017 roku, Porsche 911 Turbo S Leichtbau z 1993 roku, Volkswagena Type 3 1600 L z 1967 roku, Citroena 2CV z 1970 roku, Lotusa Elise GT1 z 1997 roku, Nissana R380 II z 1967 roku i Subaru 360 z 1968 roku. Po zakupie pakietu każdy z tych samochodów zostanie jednorazowo dodany do Twojego garażu bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Dodatek jest dostępny osobno lub jako jeden z sześciu comiesięcznych pakietów samochodów objętych przepustką samochodową Forza Motorsport 7.