Pakiet samochodów Spotlight Mustang RTR Forza Motorsport 7
Samochodami Spotlight w Forza Motorsport 7 w marcu są Ford #25 Mustang RTR, Ford #88 Mustang RTR i Ford Mustang RTR Spec 5 – wszystkie trzy z 2018 roku. Wszyscy gracze mogą pobrać za DARMO dwa potężne auta wyścigowe z Formula Drift i wyjątkowy wóz Spec 5 Mustang od RTR! Po odebraniu tego dodatku możesz jednorazowo dodać samochody do swojego garażu Forza Motorsport 7, bez dopłat z użyciem środków stosowanych w grze. Dodatek można pobrać za darmo. Dodatek wymaga gry Forza Motorsport 7.