Pakiet samochodów Logitech G Forza Horizon 3
Ten dodatek zawiera 7 nowych samochodów do zebrania, ścigania się oraz modyfikowania, w tym Bentley EXP 10 Speed 6 Concept 2015, Mercedes-AMG GT R 2017, Jaguar F-PACE S 2017, Pontiac GTO 1965, Morgan 3 Wheeler 2014, HSV GTSR 1996 oraz Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo 1992. Gdy zakupisz pakiet, jednorazowo otrzymasz możliwość darmowego dodania każdego z samochodów do swojego warsztatu Forza Horizon 3 bez kosztów w postaci używanych w grze kredytów. Dodatek ten jest jednym z sześciu comiesięcznych pakietów z samochodami będących częścią przepustki samochodowej Forza Horizon 3.