Pakiet Samochodów Forza Motorsport 6 Top Gear
Pakiet Samochodów Forza Motorsport 6 Top Gear zawiera 7 samochodów do zebrania, prowadzenia i modyfikacji, m.in.: 2015 Dodge Charger Hellcat, 2016 Jaguar F-TYPE Project 7 oraz 2014 Ferrari FXX K. Po zakupie pakietu, każdy samochód zostaje jednorazowo i bezpłatnie dodany do twojego garażu Forza Motorsport 6, bez dodatkowych kosztów.