Pakiet Samochodów FM6 Alpinestars
Pakiet Samochodów Alpinestars dla Forza Motorsport 6 zawiera 7 samochodów do zebrania, prowadzenia i modyfikacji, m.in.: 1990 Mercury #15 Whistler Radar Cougar XR-7, 1967 Sunbeam Tiger oraz 2015 Ford #02 Riley Daytona Prototype. Po zakupie pakietu, każdy samochód zostaje jednorazowo i bezpłatnie dodany do twojego garażu Forza Motorsport 6, bez dodatkowych kosztów.