Pakiet samochodów Duracell gry Forza Horizon 3
Ten dodatek zawiera 7 nowych samochodów do zebrania, ścigania się oraz modyfikowania, w tym Chevrolet Camaro ZL1 2017, Jaguar XE-S 2015, BMW 507 1959, Ford Falcon GT 1992, Land Rover Series III 1972, Nissan GTR LM 1995 oraz Volvo 242 Turbo Evolution 1983. Gdy zakupisz pakiet, jednorazowo otrzymasz możliwość darmowego dodania każdego z samochodów do swojego warsztatu Forza Horizon 3 bez kosztów w postaci używanych w grze kredytów. Dodatek ten jest jednym z sześciu comiesięcznych pakietów z samochodami będących częścią przepustki samochodowej Forza Horizon 3.