Pakiet samochodów Alpinestars Forza Horizon 3
Ten dodatek zawiera 7 nowych samochodów do zebrania, ścigania się oraz modyfikowania, w tym 2017 Acura NSX, 2016 BMW M4 GTS, 2016 Dodge Viper ACR, 1967 Ford Falcon XR GT, 1990 Mazda Savanna RX-7, 1998 Nissan Silvia K's, oraz1979 Talbot Lotus Sunbeam. Gdy zakupisz pakiet, jednorazowo otrzymasz możliwość darmowego dodania każdego z samochodów do swojego warsztatu Forza Horizon 3 bez kosztów w postaci używanych w grze kredytów. Dodatek ten jest jednym z sześciu comiesięcznych pakietów z samochodami będących częścią przepustki samochodowej Forza Horizon 3.