Pakiet „Rezerwa kostuchy”
Okaż trochę czułości pierwszemu kolekcjonerskiemu zwierzakowi i pomóż mu poczuć się jak w domu dzięki skarbowi Serca kostuchy. Pakiet „Rezerwa kostuchy” obejmuje lisa Serca kostuchy, czteroczęściowy pakiet instrumentów Serca kostuchy, pięcioczęściowy pakiet lampy Serca kostuchy, 550 starożytnych monet do wydania w Pirackim emporium oraz darmowy bonus w wysokości 25 000 sztuk złota.