Pakiet Raid Car
Ten pakiet zawiera trzy nowe auta: McLaren F1, Cadillac Escalade 2012 i Volkswagen Touareg NF 2011, oficjalne barwy oraz zestaw unikatowych części ozdobnych. Powiększ swoją kolekcję o eklektyczną mieszankę aut. Przez pewien czas rekord prędkości uzyskanej w aucie produkcyjnym należał do bolidów McLarena. Wynosił on 243 mile (391 km) na godzinę. Prędkość tę uzyskano za pomocą przełomowych technologii, takich jak umiejscowienie kierowcy pośrodku pojazdu i wykorzystanie komory silnika pokrytej złotem. Cadillac 2012 Escalade to ulubiony pojazd celebrytów z całego świata. Nic dziwnego – ten niesamowity samochód to prawdziwy pałac na kołach. Volkswagen Touareg NF 2011, zaprojektowany do udziału w rajdach, radzi sobie doskonale w dowolnym terenie. To niemieckie „auto dla ludu” zostało stworzone, by rzucić wyzwanie matce naturze, i jest w stanie pokonać każde bezdroże. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.