UBISOFTStrzelanki
Tylko przez ograniczony czas możesz zdobyć ten pakiet, a w nim 7560 Kredytów R6, malowanie unikatowej broni i dodatku Mieszanka Symboli dla wszystkich broni oraz 7-dniowe doładowanie pkt. Rozgłosu. Kredyty R6 są walutą przeznaczoną do wydania w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nie nabyć przedmioty w grze, takie jak doładowania pkt. Rozgłosu, przedmioty personalizacyjne, takie jak malowanie broni, ozdoby, uniformy czy elitarne skórki, jak również odblokować operatorów. Przedmiot ten można kupić raz na jednym koncie.