UBISOFTStrzelanki
Tylko przez ograniczony czas możesz zdobyć ten pakiet, a w nim: 2670 Kredytów R6, pełen zestaw skórek dla Ash, w tym uniform Neonowa sprawność i malowanie broni Najwyższy wynik dla R4-C oraz 7-dniowe doładowanie pkt. Rozgłosu. Kredyty R6 są walutą przeznaczoną do wydania w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nie nabyć przedmioty w grze, takie jak doładowania pkt. Rozgłosu, przedmioty personalizacyjne, takie jak malowanie broni, ozdoby, uniformy czy elitarne skórki, jak również odblokować operatorów. Przedmiot ten można kupić raz na jednym koncie.