Pakiet PGA TOUR 2K23 z 600 WW
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/3/13. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry PGA TOUR 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2027/3/12. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Ten pakiet zawiera 600 WW. WW wykorzystasz do spersonalizowania swojego profilu MyPLAYER w grze PGA TOUR 2K23 – waluta pozwala kupić markowe sprzęty i ubrania, wyposażyć kije golfowe w nowe elementy, podbić stawkę w meczach Skins, a także kupić piłeczki golfowe oraz ich skórki.